PDA

View Full Version : two "complete" RED cameras in Buenos Aires

sergio arguello
02-16-2009, 05:32 AM
RED Camera (complete package) Body
RED View finder
RED monitor
4 RED compact flash cards (8gb)
RED hard drive (320 gb)
Top handle
Left handle
Right handle
2 top mount
RED handle mount
Top handle extension
4 side handles
RED chese plate
RED bottom plate
Shoulder dovetail
4 Universal mount
RED arm 5 inch
RED arm 9 inch
15 mm adaptor
2 Steel rods 24 inch
2 Steel rods 18 inch
4 Carbon fiber rods 18 inch
RED power pack
4 Vmount RED batteries
RED FLASH (CF) module
19mm Arri base plate
CUSTOM camera case
Custom Battery case
Element Technica Accesories: Breakout Box, Top Cheese plate, Handle riser, EVF mount system, trigger, hd suspension system
Timecode generator.
CineTape focus device complete system
IDX 4 batterries rapid charger

** extra equipment
*AJA HD-sd downconverter
*sync sound lockit box

chris nahon
02-19-2009, 08:27 AM
hello,
I have a red and my compact flash are now too slow to record any project. Did you ever had such a problem ? I am living now in B.A. and I wanted to met any user.
best
Chris

sergio arguello
02-27-2009, 04:02 PM
Never had that problem...we should meet up and ill introduce you to some of the other guys here that have reds

Alexpy
06-26-2009, 12:45 PM
hola sergio... te escribo desde paraguay.. estan en alquiler las camaras??.. de que precios estariamos hablando por dia de laburo???... nos interesaria mucho contactar contigo para que nos comentes un poco de tu experiencia con Red ya que estamos muy interesados en traer 1 para aca... ale

sergio arguello
08-28-2009, 04:28 PM
por casualidad me fije que me escribiste este mensaje...bueno contame por adonde estan con la question de RED ...ya tienen camera? por el momento estoy en EEUU pero seguimos la charla por mail si? sarguello1@gmail.com

jimbruno
09-04-2009, 05:13 AM
hola senores, ando por b.a. esta semana y parte de la proxima, y quisiera saber si alguien del grupo de b.a. necesita un asistente (PA) esta semana? pienso producir mi proximo film documental en Red y quisiera conocerlos... alguien con afiliacion con U del cine? voy tratando de hacer un screening informal de mi nuevo film con director andrew shapter (www.b4md.com), happiness is (www.happinessisthemovie.com) en el program de documentales. saludos de jimbruno@gmail.com