Sliter litt med batterier her... Alle V-mount-løsningene ser ut til å være backordered rundt omkring. (VF, x)
Det er vel ikke tilfeldigvis noen som har noe til overs liggende, kjøpt dobbelt opp eller noe? Eller andre tips?
|
|
Sliter litt med batterier her... Alle V-mount-løsningene ser ut til å være backordered rundt omkring. (VF, x)
Det er vel ikke tilfeldigvis noen som har noe til overs liggende, kjøpt dobbelt opp eller noe? Eller andre tips?
Jeg kan være på utkikk etter en MX... :)
Hvis noen trenger en titanium Canon mount, så har jeg en jeg kan leie ut.
Mye bedre enn Canon's egen løsning, og lett å montere på Epic/Scarlet'n.
Jeg har fått 17-50mm T2.9 zoomen til Red (3. genrasjon om vi regner med 18-50) fantastisk bra linse!
Jeg leier ut RED EPIC, RED ONE MX og masse tilbehør, verdens beste og nest beste digitale filmakera. (punktum)
Verdens nest beste digitale filmkamera på plass... Scarlet-X med PL-mount. For en som tidligere ikke har jobbet med Red, er jeg helt fullstendig episk begeistret over bygge-kvaliteten, det finnes ingen japansk plast... som vil være meg verdig etter møtet med Scarlet, selv ikke om plastklumpen har umulium antall k og dynamisk lysstyrke...
Only one epic to go...
Wow Jon Michael! Det gikk fort! Når bestilte du?
Gratulerer!
Takk, Scarlet'en bestilte jeg morgenen etter 3. nov-presentasjonen. Epic'en la jeg inn ordre på 31. des... Epic'en er klar til å sendes fra RED, men jeg mangler litt på finansieringen ennå, er ikke intressert i mer enn 20% lån og 80% egenkapital i oppstartsfasen, men regner med at løsningen er på plass før opsjonen renner ut i havet :) Var ikke helt planlagt å få et kamera til allerede nå, men når familien først er stiftet, er det jo bare å kjøre på... :p
Når kameraene ikke brukes til interne prosjekter, har jeg selvsagt tenkt til å leie dem ut, men jeg vil ikke være særlig billig. Hva bør dagsratene på Epic og Scarlet ligge på, dersom man ikke ønsker å skape forstyrrelser i markedet?
:) Eirik og Storyline er to gode referanser, men de er også godt kittet opp med reservedeler og optikk og tilbehør.
Et ensomt kamerahode uten backup løsninger for kabler og det man trenger av rails, monitorer, kompendier, filtre matte-boxer media, support og annet moro, har neppe samme verdi som de pakkene de leverer.
Og så er det vel sikkert et slags lokalmarked i Grimstad også.
Aner jo ikke hvordan pakkene dine ser ut!
:)
| « Previous Thread | Next Thread » |